Celcom.. Ooo Celcom..

30Oct08

Pukul 9.53 pagi tadi aku dapat satu SMS dari CELCOM12032

Perhatian! Berhati-hati dgn SMS atau panggilan utk peralihan ke Maxis, DiGi, U Mobile yg diragui. Kekalkan nombor anda dengan rangkaian terluas & terhebat Celcom.

Sampai gitu sekali nak suruh pelanggan kekalkan dengan Celcom..

~ Suddenly.. Semua org kalut nak bertukar service provider.. Huahahaha…

~~ Aku menggunakan 012 dan 013..



21 Responses to “Celcom.. Ooo Celcom..”

  1. hohohoho….aku pon ada dpt gak utk maxis nyer…kuakuakua..giler btol diorang ni…hehe

  2. ihik….

    tp ku ttp suke celcom…

  3. xda dpt pun..
    tapi aku suke maxis..

    dulu pernah pakai celcom line..
    pas2 stop sb hutang dah dekat rm500..
    huhu..

  4. sejak kenal apa itu handphone,aku cinta mati dengan maxis.
    selalu kena kutuk dengan sepupu-sepapat aku yang ultra malay.kata mereka,aku support hindu,xsupport melayu.ishh..
    haha..dan sekarang,ofis bagi aku handphone sebijik dan celcom nye line free.
    jadilah aku rakyat malaysia pengguna maxis dan celcom.

  5. haha aku pakai 012 tapi….jeng jeng jeng still maxis la. hehe

  6. aku guna no 012 yg di tukarkan ke celcom dan jugak 013 yg sememangnya celcom..huahua

  7. erk..ak x dpt pon msg tu..hehe..ak pkai mxs n clcm..huhu..tha ape2 la dorg nih..nak suh org tuka p line depa..tp x mo plak org larik pkai line lain..hehe~~studi weh..blog2 plak..

  8. huhuhu… buat mase ni tadek lagi aku dapat mesej macam ni.
    kalau dapat sure aku reply balik:- “nko ape kesah… kalau nko kasik topup free, sure
    aku akan kekalkan dengan perkhidmatan nkorang” muahahaha~

    Kreuger®

  9. Aku nyer kes sama dgn callister. Hutang dekat beribu. heee tapi semer dah setel lah. Tu yang aku belajar guna prepaid 012.

  10. aku nye henset ilang..cmnee*tetibee

  11. Wah,sampai camtu sekali?? hahaha.. setakat ni maxis takde plak bagi saya apa-apa mesej walaupun ade gak terdetik di hati nak tukar rangkaian.

    p/s – saya rasa saya blom nampak iklan hotlink kat tv yg suruh orang lain tukar ke rangkaian mereka. yang banyak kat tv digi dan celcom la. kan?

  12. 12 pak munawe

    maxis?celcom?digi?..ape tu..aku bese pki public phone je…

  13. haha.. aku dah xon lagi no celcom aku. celcom ni murah, tapi kawan2 aku ramai pakai maxis.. ish2.. weh aku add ko nyer FB.. aku jarang masuk sane ar tapi. sbb ramai orang aku xkenal add aku. aku masuk sbb nak main game je slalu. hehe.. bes2

  14. konpius2.. aku guna phone umah je la.. 04 hahaha :P

  15. haha..aku pun dapat sms mcm tu..senyum je aku sbb sehari sebelum tu aku bercadang swicth ke digi.. :-)

  16. aku pengguna celcom, maxis, & digi… :D

    tapi lebih suka pada celcom… :)

    selalu menotap maxis… hehehe

    salam singgah nikillas… :)

  17. bezt la bleh tuka2 lyne… tp tidakkah ia mengelirukan jika hendak mengamalkan penjimatan mengikut kadar faedah oleh skim cepat kaya iaitu hanye nombor dlm line same jerk dapat 15% diskount?

  18. dpt gak msg mcm tu…hehehehe
    rasa le diri tu ‘value customer’
    skrg ni…men ugut2 je..kalo tak puas ati
    nk ‘pindah’
    majuk..bawa beg ……lari malam..
    hahaha..gitu la kot
    kak jie pengguna celcom sejak dulu..dari saman 010

  19. To Everyone : Ramai sungguh yang suka celcom ye.. Aku guna Celcom baru tahun lepas.. no 012 dah lama dah.. sejak bile lagi eh..?? lupa dah.. Hahaha.. Aku masih tetap setia pada 012 walaupun 013 lagi murah.. Adoih.. Nanti semua org akan pening jika 012 adalah celcom.. Cuba bayangkan la.. kita ada no 012.. then call no 012 tapi ingat no tu no celcom.. cakap berjam².. haaaaaaa… x ke naya.. diorang kena wat flat rate neh.. hoh..

  20. Memang payah woo..
    cam aku penjual top up kena tanya dulu..
    ada pro n kontra

  21. aku pakai maxis dgn celcom

    takde maknanya nak tukau2..

    celcom utk gayut dgn amore aku, maxis lak utk semua..


Leave a comment