Puisi..

20Sep08

Adohai Incik Ezo.. Suka sangat kasi kat aku kan.. Terharu aku.. Tangan dia x lepas letak link aku kat blog dia.. Sekali lagi.. Kita kasik ombak kat Incik Ezo.. Ape dia kasik eh..?? Meh kita lihat…

 

Bukan itu sahaja.. Dia siap bagi puisi lagi.. Puisinya berbunyi..

We need friends for many reasons,
all throughout the season.
We need 
friends to comfort
us when we are sad,
and to 
have fun with us
when we are 
glad.

We need friends to give us
good advice
,We need someone 
we can count on
,
and 
treat us nice.

We need friends to remember us
once we have passed
,
sharing memories that
will always last

Spread the
poem of friendship….

Ok.. Spread the poem of frienship dia kata.. Soo.. aku kena la spread the love kan.. Hurm.. Sape la yang bernasib baik tu ye.. Kih3..

  1. Cik Lyana
  2. Incik Hadi
  3. Incik Kimmy
  4. Incik d²z
  5. Incik aimZz
  6. Incik Kreuger
  7. Cik Chepsmore
  8. Cik Callister
  9. Cik Gayah
  10. Cik Jah
  11. Incik Smaelz
  12. Cik Qilla
  13. Incik Deen
  14. Incik Anysz
  15. Incik/Cik Yang Tgh Baca Entry Ni..
Kalau korang rasa nak buat.. Buatlah kan.. Kalau rasa x nak buat.. Xpe.. Korang nye blog.. Suka hati korang la kan.. Aku hanya nak spread the love je..
~ banyak pulak tag nak kena jawab.. aaaargh…

 



21 Responses to “Puisi..”

  1. aduih…. kene lagi… terharu + gembira…
    tapi aku tak sure lagi bile aku bleh jawab tag ni. Insyaallah.
    Kalau ade kelapangan.

    Thanks~
    Kreuger®

  2. kreuger : aku pun terharu gak.. Hurm.. Kalau nak balas.. Take ur time la.. Bukan memaksa pun.. Ini adalah bukan paksaan.. Saya bukan Along.. Saya cuma nak Tolong… Erk..??!! Apekah aku meroyan..??

  3. Nanti aku buat.. skang nih Blogger ngan Google tgh problem sungguh.. tah apa la yg diorang tgh buat.. kena hack kot.. server down?

  4. server down~! .. haha~..bapa jam lg dr xda tenet~~

  5. smaelz83 ∙∙ terima kasih kerana sudi membuatnye.. heheh.. u rox..!! Google ada masalah..?? hurm…

    d²z ∙∙ aku membalas komen ini sebelum terjadi apa².. hahaha… d²z.. hang try buat comment box cam smaelz.. lawa seh.. readers friendly..

  6. tah la.. cam bengong jer kalu aku bukak blogspot blog.. akunyer atau org len punya.. nak search google pon cam ada bengong2.. skang tgh scan spyware.. takut2 menatang nih yg buat masalah~~~

  7. ahh..tidakk..
    anyway,i’m updated :)

  8. tag lagik……………

  9. err tq tq…sy pn ada pass bnda alah ni kat awk jugak(sy bg dlu eh)…n n n bbrape tag….teettt…. ;P

  10. yaa..aku akan buat comment tu..tnggu2..tnggu internet ok..xleh nk masuk account blogger lagi..dem¬!

  11. …………………………………………..

  12. poem tu copy paste je ke sally?

  13. 13 aim1177

    ak ah..x le msk blogger gakz..nnt ak rply..adeh2..mende laa tenet nih..

  14. aik kena lagi aku..
    spread the love..
    benda baik 2..
    nanti aku wat k.

  15. smaelz83 : tu r kan.. sekarang ni pun tenet kat usm pun tgh bengong neh.. aku nak reply komen ni pun kena pinjam broadband rumate aku neh..

    anysz : hambik ko.!! hahahaa..

    cik gayah : tu r pasal.. aku x pasan pun cik gayah dah buat dah tag ni kaaaan… ngeee… XD

    d2z : buat².. jgn x buat.. tapi tenet ok lagi neh… tsk3.. slow sesiput sedut…

    YAN^S : poem tu copy paste je.. kalau ko nak wat sendiri pun.. er… x leh.. kena copy paste yang tu gak..

    aim1177 : ape pasal guna nick IRC neh..?? uikz…???

    callister : waaaah… kena lagi kamu.. spread jgn x spread… we love each other.. tapi xleh lebih².. nanti abang Life 4 Hire marah.. kui3…

  16. 16 aimZz

    erk..nick tu??x prasan laa..tibe2 ja comeout cmtu..adeh2..ni da ok dah nick gue..haha..cdey..x le msk blog lg..uwaaaaa

  17. kalau aku buat,
    aku tak letak gambar love2 tu…ieyaks

  18. tenet da ok..kot~

    aku da spread the love~ eh..friendship poem~

  19. aimZz hahaha.. camana leh x pasan lak neh.. tsk3.. tenet dah ok dah…

    deen : suka hati ko la.. blog engko.. aku xleh nak paksa pun… ngeeeeee…

    d2z : dah jawab eh.. mantap2… hehehe…

  20. 20 kuropii

    skema giler….
    taruk name aq lyana
    huahuahua

  21. friend is all..
    it that make me…
    alive…


Leave a comment