1st Paper for Semester 5..

02Nov08

 

entity EEE348_IC_DESIGN

generic ( date : integer := 031108;

place : character := Dewan_Utama;

time : time := 3 hr;

);

end entity EEE348_IC_DESIGN;

 

~ 3rd of Novembebr 2008, 1st paper..

~~ Entah betul ke tidak code VHDL aku neh.. Hahaha..



22 Responses to “1st Paper for Semester 5..”

  1. betul tu. confirm bole jalan.

  2. haha….mcm salah je..
    baik ko check balik.. :P

  3. haha..aku lgsg xingat dah..ko try tanya adilla la…

  4. erk..ntah..x taw…papepon..gud luck..ad ms dlm 24jam lg nih..muahahaha

  5. pasal kode aku tak tahu tp aku fhm ape yg ko nak smpaikan.. :-) gud luck bro

  6. wah! aplikasi pembelajaran hingga ke blog. ..

  7. Ni mesti tgh tensen study ni.. haha.. weh.. all the best.. nnt kena wat FYP plak…

  8. apa kau tulis tu?
    yg aku tau, ko exam..so goodluck

  9. er…
    aku pening ar…
    aduh!!

  10. Kod apa tu?? macam memberitahu pasal exam jer… selamat berjaya yer… Salam Sayang Beruang Madu

  11. salam alaik..
    nampak sgt cam sgt tensen ek..hehe chayok2!

    saya juga akan exam tidak lama lg..sgt best bukan..korang dah habis exam..sy pula bru nak berperang dengan segala jenis nombor..huhuhu

    gudluk exam…

  12. Selamat menjawab exam esok, lusa, tulat dan hari2 seterusnya. :)

  13. kalau ko tanya aku, sah aku tatau!

  14. Noktah Hitam : oh.. dah betul eh.. haha.. ada rasa sedikit konfiden nak jawab time exam nanti..

    callister : ha’a.. salah la.. lepas 3 hr sepatutnya xda tanda “;”.. huahahaha…

    Life4Hire : Adila..?? Dia reti ke menda² gini..?? Hahaha.. Larikkk..!!!

    aimZz : Ko buat la equation pasal aerospace thingy.. baru aku tak paham gak.. hahaha…

    Mohd Hafifi : Yosh.!! I will do my best..!!

    Hanep : Weih hanep.. Aku xleh nak masuk blog ko sejak beberapa bulan lepas lagi.. USM block.. Dia kata pronography site.. Hahaha.. Same case ngan Extremist Thinker nye site.. Hahaha.. Sebab tu lama giler aku x menjenguk ko nye site.. Bukan xnak pergi.. Tapi x leh nak pergi..

    smaelz : pergh..!!! FYP..!!! nanti mesti pening².. sem depan LI lak.. Hahaha..

    pak deen : yosh..!! tenkiu²..

    menteil : aku lagi pening.. haha.. basic je tu..

    Beruang Madu : Mmg code memberitahu pasal exam pun.. Hehehe.. Thanks abg bear..!!

    dharajuku : weih.. kali ni saya nak mintak maap bebanyak kat kamu sebab x sempat nak balas YM kamu.. Pepaham je la kan.. Bila nak balas blk.. Kamu dah offline.. Hehehe..

    ixora : huahaha.. exam sampai 17hb nanti.. sob.. sob.. saket otak…

    fishball : hahaha.. kalo tanye pasal pet society.. mesti ko tau..!! hahahaha…!!!

    ~~ Sekarang pukul 6.30 pagi.. Pukul 2.15 ptg nanti baru start exam.. wish me all the best..!! haha…

  15. cisss!! leh muntah darah aku cam gini WAKAKAKAKAK

    confirm betul!
    try jalankan kat testbench plak
    WAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

    good luck!!! :D

  16. haha..2 la aku ckp 2..
    pandai pun ko..

  17. gudluck encik..;)

  18. to nakillas..

    ape weih weih =p hehe sowie juga sebab menganggu masa2 kamu dengan ym saya.. dan saya tak kisah pun kalau kamu tidak membalas ym saya..
    kerana saya kan suka menganggu sahaja.. =p

    so gudluck utk exam yg kedua…

  19. owh..knp mesti ade entri mcm ni pd hari Isnin?

  20. Adila : testbench..?? hahaha.. komperm x jalan.. huahaha..

    callister : iyo la tu.. hahaha..

    chopstick : hohohoo.. mekaseh…

    dharajuku : weih weih weih.. ala.. timing x betul je.. huhuhuhu.. time tu tgh away dari lappy.. tak pun.. saje je buat derk kepada incoming message.. huahahaha…

    Kujie : hoh.. kak jie.. sian kak jie.. kena monday’s blues..

  21. hoh! okey =p

  22. 17? ok la tu.. saya ni last 25. lg tak best..

    erm,amende kod2 tu? lgsung tak faham.. haha


Leave a comment