Tell us where it hurt..

03Feb09

Ok.. Aku dapat info ni bila aku dok belek2 magazine Men’s Health.. Ok.. Here it goes..

Pain in…
– Your ears
May caused by… 
– A cavity or gum disease

Pain in...
– Your right shoulder
May caused by… 
– A gallbladder attack or an inflamed liver

Pain in…
– Your leg
May caused by… 
– A herniated disk in your lower back

Pain in..
– Your elbow
May caused by… 
– A problems in your cervical spine

Pain in…
– Your left arm
May caused by… 
– A heart attack

Ok.. Dalam mag tu ada jelaskan kenapa heart attack boleh menyebabkan tangan kiri berasa sakit..

Your heart and your left arm share nerve pathwas in your spinal cord, which is why during a heart attack your heart may also activate pain receptors in your arm

ihsan daripada Men’s Health keluaran Februari 2009..

~ Tetiba aku teringat ayat “you’re such a pain in the a**..!!”
~~ Berat aku makin turun.. Hoyeh..!! 



16 Responses to “Tell us where it hurt..”

  1. I would hold you in my arms, I would take the pain away
    Thank you for all you’ve done, forgive all your mistakes
    There’s nothing I wouldn’t do to hear your voice again
    Sometimes I wanna call you but I know you won’t be there

    tu lirik lagu Hurt…mcm best la pula
    tiba2 teringat bile tgok tajuk entri ni

  2. Aku carik-carik tentang ‘pocket pain’ … tak de la plak… hik hik

  3. Alamak aku selalu sakit tangan kiri..takut ler!!!!

  4. if the pain in my heart? what wrong with me…

    hehehe

  5. 5 kuropii

    hahahaha..weh…ko diet cane leh turun neh..berat aq dok maintain je…aq x mkn pon x turun2 gak..tensi aq…

  6. habis tu kalau pain the the a** tu mcm mana lak???? hehehehe

  7. hi incik,

    dpt ur blog dr blog ma fren daie..
    suke bc blog ni sbb byk info.exchange link kay=)

  8. ak pn ad pain in my heart.. sob sob.. heeee.. weh ko nk join x paintball?

  9. Kujie : alahai kak jie.. jom karok.. hohoho.. kak jie nye sore kan sedap bak buluh betung.. eh.. buluh perindu…

    Nazz : pocket pain..?? ko tengah sengkek kah..??

    haritz : baik ko check jantung ko.. haaa… mane tau..

    dEe : hoh.. pain ur heart..?? heart mane ni..?? heart hati atau heart jantung ni..??

    kuro : haaaaaaaaa… tu la ko.. aku diet dgn bijak.. ko diet mendeeee… makan main redaaah je..

    yan^s : haaaaa… tu gay..!! hahahaha..!!! giler lucah..!! hahaha..!!

    ain husna : woh.. dari cik dayah eh.. beres2.. sile2.. jemput la masuk… wat cam umah sendirik ye..

    lilyto : weih.. nak join gak paintball tu.. ko nak wat hari jumaat tu time biler..?? pagi ke..?? petang ke..?? waaaaaah… cam best je..

  10. sallikin… wahh… aku mintak ampon bebanyak… semenjak
    aku kehilangan link kat blog lame.
    aku pon hampir terlupe kat blog hang,

    ok skang ni aku dah update link.

    tq ar…

    P/S:- sorry, totally out of topic

  11. utk lelaki sajakah? ahaks~

  12. men mag?
    bukan bro suke bace majalah remaja ke?
    atau..majalah bintang kecil?
    mwahahaha
    tahniah kepada incik niki kerana sudah turun berat badan,,,

  13. owh ini untuk lelaki kan??
    perempuan pun sama gak ke??

  14. dah tanak tego aku~~ huu *tetibe larik topik

    ape kes bace men’s health? haha tetibe aku rse abg sally turun berat sbb terpengaruh ikut jamu dlm men’s helath tuu *larikk

  15. berat kau makin turun. bagaimana utk menambah berat?

  16. dah lama aku x datang sini kan. hehe :)


Leave a comment