Posts Tagged ‘geng’

Alahai incik spammer ini.. Nak promot blog sendirik pun boleh plak ngan cara cenggini.. Ade ke kata aku ‘stupid’..?? Siap kutuk2 blog ak lagi kan sebab nak promot blog sendiri.. Wakakaka..!! Kelakar seh.. Aku dengan tanpa segan dan silunya telah mendelete spam itu.. Dah tu.. namanya Spam.. wat pe nak simpan.. Wakaka..!! Oh ya.. Sedang […]


Setelah lama aku menolak permintaan ‘Si Dia’ ini untuk keluar bersama, akhirnya pada 12hb Februari 2009 aku telah bersetuju untuk keluar ngan ‘Si Dia’ buat kali keduanya.. Ahaa.. Kami telah pergi menonton wayang citer Geng:Pengembaraan Bermula dan citer Valkyrie.. Ok.. Sampai je kat Gurney Plaza Penang , kami terus beli tiket Geng: Pengembaraan bermula. Citer […]