Archive for the ‘Uncategorized’ Category

Wahaha.. Kalau korang perasan aku dah tuka aku nyer blog header ni kepada movie posters.. Motifnye..?? Xda motif pun.. Nguahaha.. Saje je suka² dan sengal² tangan nak tuka header blog ni.. Nampak colourfull sikit kan.. kan.. kan… Motif poster Harry Potter kat sebelah ni kenape plak ye..?? Haa.. Bulan november nanti akan muncul kembali movie […]


Aku mula terdetik nak masukkan entry ini selepas aku mejejakkan kaki ke Unit Kesihatan USMeng. Pemergian ku kesana bersama Hadi hanyalah sekadar untuk aku menemani dia kerana dia memerlukan khidmat nasihat mengenai matanya yang beberapa hari ini mengalami kemerahan dan kepedihan. Pada mulanya aku juga hanya untuk menimbang berat badan aku dan meminta multivitamin daripada […]