Archive for the ‘Petua’ Category

Salam sejahtera semua.. Rindu kat atuk x..?? Atuk dah lama x singgah sini kan.. Almaklumlah kan.. Penat beraya.. Anak cucu atuk semua balik.. Huhuhuhu.. Jadi.. Korang semua ape citer..?? Sihat..?? Haish.. X sihat ke..?? Incik Beruang Madu dah baik demam dah ke..?? Sekarang ni cuaca x menentu.. Kalau rasa kepala tu panas.. Basuh kepala tu […]


Salam semua.. Berjumpa lagi kita dalam ruangan edisi bersama atuk kebayan.. Sudah sebulan lamanya kita x berjuma kan.. Rasa rindu pulak atuk ngan cucu² atuk semua ni.. Skarang dah masuk hari ke 7 kita berpuasa.. Setakat ni korang puasa penuh ke x..?? Atte bagi yang perempuan yang xleh nak puasa itu.. Ingat² la kat orang […]


Salam sejahtera semua kepada pengunjung weblog Incik Sallikin ini.. Bertemu lagi kita dalam edisi bersama atuk kebayan pada bulan ini.. Minta maaf la banyak² sebab lama menyepi.. Bukan apa, Incik Sallikin x bagi peluang kat atuk pun nak tekan² keyboad laptop dia tu.. Ape dah budak² sekarang panggil.. Kerek..? Kedek..? Lebih kurang gitu la bunyinya.. […]


Salam semua. Harini Incik sallikin not in da house. Waduh, speaking London pula atuk ni. Incik Sallikin sangat sibuk buat masa sekarang ini. Maka disuruhnya dia atuk datang menggantikan tempat dia untuk sementara waktu. Ish.. Ish.. Ish.. Teruk betul budak tu. Ada ke suruh atuk yang tua ni tekan² menda alah ni. Nasib baik atuk […]