Archive for the ‘Membebel’ Category

Alahai incik spammer ini.. Nak promot blog sendirik pun boleh plak ngan cara cenggini.. Ade ke kata aku ‘stupid’..?? Siap kutuk2 blog ak lagi kan sebab nak promot blog sendiri.. Wakakaka..!! Kelakar seh.. Aku dengan tanpa segan dan silunya telah mendelete spam itu.. Dah tu.. namanya Spam.. wat pe nak simpan.. Wakaka..!! Oh ya.. Sedang […]


Ohohoho.. Mengapa aku menyepi 2 3 hari ni..?? Aku demam.. campur batuk.. campur saket tekak.. campur selsema.. Uhuhu.. Sekarang ni demam dah xde tapi batuk dan selsema masih lagi ade.. Musim demam eh skarang ni.. Ramai gak member2 dah terkena jangkitan demam ni..  Lepas demam hilang.. Ulser pulak mula nak menyinggah.. Bukat dekat bibir atau […]


Suatu petang di kuliah TITAS.. Dr. Ratna : Bahasa Melayu selalu sahaja dikaitan dengan alam.. Melentur buluh biarlah dari rebungnya.. Sikit-sikit lama-lama menjadi bukit.. Masuk kandang kambing mengebek, masuk kandang kerbau menguak.. bla.. bla.. bla…………….. Sallikin : Weih.. Kau pernah dengar bunyi kerbau tak..? Hadi : Tak.. Sallikin : Aneee… Pernah dengar bunyi kerbau tak..? […]


Entry malas..

14Jan09

I don’t know the key to succes success, but the key to failure is to try to please everyone – Bill Cosby ~ Alahai.. Malasnye nk tulis entry… tsk3..


Friends..

05Jan09

Friends are important but should never be your center. Why? Well, occasionally they’re fickle. Now and then they’re fake. Sometimes they talk behind your back  or develop new friendships and forget yours. They have mood swings. They move. – Sean Convey ~ Hurmm.. Betul jugak ape si Sean Convey ni cakap kan.. X gitu kawan²..?  […]