Survivor Ready..?? Go..!!

23Dec08

Survivor Gabon baru je melabuhkan tirainya dengan Bob sebagai Soul Survivor dan telah membawa pulang cek sebanyak 1 million dolar america.. Lepas je abes citer ni.. Aku x tahu dah nak tgk citer ape sebabnya siri  Heroes pun dah tamat untuk Volume 3 dan semua siri² tv lain tgh on halt.. Pe kes..??

survivor_gabon_official_logo

Then tetiba.. Terima kasih pada sharer USM IRC BlooDrunk yang telah mendownload full season of survivor.. Pe lagi.. Aku donlod le 2 3 season.. Aku donlod Season 12 ngan 13.. Terus aku marathon..

survivorcookislands

Hari sabtu lepas aku marathon Survivor 13 : Cook Island.. 16 episode back to back.. Start dari 1 pagi sampai 2 tgh hari.. Saket kepala lepas tu x cukup tidur.. Tapi x pe.. Best sebab this season of survivor mmg best giler.. Huahahaha..

survivorpanamalogo

Hari ahad plak sambung marathon Survivor 12 : Panama – Exile Island.. 16 episode back to back gak.. Pastu saket kepala kembali menziarahi aku sebab x cukup tidur lagi.. Huahahaha.. Penat gak marathon ni.. Uhuhuhu..

~ Mengapa aku menyepi..?? Sebab aku malas nak meng-update.. Entah ngape.. Huhuhu..
~~ Akulah peminat setia siri Survivor.. 

11 Responses to “Survivor Ready..?? Go..!!”

  1. aku tak tahu mengapa..tp aku mmg tak minat survivor !

  2. aku sukaa survivor tapi sebab banyak sangat channel di astro ni,aku jadi selalu terlepas tengok cerita yang dulu2 memang aku tak pernah miss termasuk survivor….

  3. Life 4 Hire : x minat eh.. nak buat camne.. dah ko x minat.. huhuhu..

    chopstick : wah.. best kan tgk sosial game ni.. suka tgk org tipu org.. org memanipulasikan org.. kepercayaan menjadi tunggak utama game ni.. wow..!!

  4. 4 kuropii

    survivor x bestttttttt

  5. dulu2 masa ntv7 rajin amek aku follow sangat2 survivor nih… sampai sanggup ngelak daripada bukak internet sbb tanak tengok spoiler cemana progress diorang.

    tapi sejak dh takde mana2 cenel amek, aku dh tak follow dh. nk download, mcm malas sbb benda2 camni tengok skali je dhtu once dh taw cemana jalan citer dye dh mosan nk rerun. tak mcm drama siri desp hswives dan heroes yg aku rerun byk kali pun tak mosan…

    oh, npe semua siri tgh halt? christmas hiatus maa… standard la… gossip girl mula siar balik january 5th… dengar citer ada 25 episode semuanya utk season 2 nih… heroes 3 pun lebey kurang sama…

    huhu…

  6. kuro : engko semuanya x best.. haish…

    shandye : eh.. ntv7 amik lagi la survivor ni.. tapi rasanya dia baru je abes tayangkan Survivor China.. Rasanya dia nak amik Survivor Micronesia plak.. Mmg aku tau semua siri tgh dalam hiatus.. Tu yg bosan tu.. Dah la muvie kat panggung x de citer best2 pun time gini.. citer bosan2 je yang ada.. haish..

  7. 7 muffyme08

    survivor 13 paling best bg aku~

  8. 8 sakinah

    aku pun peminat setia survivor!
    tp sejak masuk blaja balik ni lgsg xdpt tgk n xpenah tgk dah :((
    uit donlod kat mane???

  9. aku pon menyepi… miahahha… skang ni penyakit blog blog sepi.
    tak kurang jugak blog berantu… kekekekek… tapi yang penting
    orang dah komplen kate blog aku dah berdebu… miaahaha
    kire blog hang ni wokeh lagi ar kan~

    Kreuger®

  10. dulu aku sker tgk survivor
    skrg dah byk.. cam da bosan daaa~ huhu

    layan anime lagi best la =P

  11. 11 nxsia

    survivor…makanan ker?lapa pula..kat sini ada makanan?


Leave a Reply

