TIM TAM..!!

03Dec08

100_0725

Hahaha…!! Got the TIM TAM..!! My sis jumpe this hard-to-find biscuits kat 7E Kuala Krai.. Yerp.. 7E lagi kan.. Hahaha.. Aqilla Zainal.. Wait for my TIM TAM SLAM vid.. Hehehe.. I gonna make it for you.. Hehehe..

Oh.. Korang x tahu ke apekah itu TIM TAM SLAM..?? Google la.. Hahaha..!!

~ Cik Aqilla pernah postkan 2 packet of TIM TAM to me.. Haha.. Thanks girl.. U rawks..

21 Responses to “TIM TAM..!!”

  1. tim tam coklat tu ske ke???
    ho3…
    awek dalam iklan tuh cun kan???
    kah3…

  2. asyik makanan jerk..
    aku tak pernah lagik beli nih.mwahaha

  3. Oh no! I love tim tam! Tapi saket perut ar lepas makan. hehe

  4. Hey, love your new template, but I think the comment box is waaayyyyy to low (since it’s depend on your right side bar). Just my two cent worth :)

  5. waaaaaaaaaaaaaa. header baru sehhhhhhhh..can i get a what what..?

  6. Hahaha finally! Can’t wait, woot woot!
    Love the new header btw, u rawk too!! =D

  7. eh..btoi ka rumah ni??ke silap msk..aiseh..erk..btoi la..sally nye blog kn..haha..kompius jap..mmm timtam??x pernah nak try n trase nak try..so no komen lah..hahaha

  8. tim tam? coklat best mengalahkan cardburry?

  9. apsl lately cite pasal jajan ni?
    ni musti kes nak kasik bebudak obesiti xD

  10. Dulu masa ada orang minat selalu dapat tim tam tuh..
    skrg budak tuh dh ke mana tah..
    huhuhuhuhuhu~~

  11. natang biskut aper ni…..biskut stereo aku tahu la…ada melamine tak biskut ni? hehe

  12. uhuk².. tenet umah aku sembap..

    loque : laju je kan ko bagi komen.. siap soh aku balas komen cepat² je.. awek dalam iklan..?? ade ke..?? hahaha.. cun ke..?? cam x cun je.. hahaha..!!

    pak deen : haha.. ni baru makanan la weih.. aritu air..

    BCD : aku taip nick ko ni kan cam kelakat je.. silap taip PCD baru tau.. haha.. btw.. best weh tim tam.. wat tim tam slam..!! melting dalam mulut.. syok..!! templete recycle.. mmg tgh usaha mengurangkan barang di sidebar agar komen naik ke atas sket.. ni x.. macam telaga samara the ring plak kebawah dalamnye..

    R4Z0R : huahahaha.. jeles tgk ko nyer header r..!! WHAT..!!

    AQillz : Just wait for the vid ok.. huahahaha..!!!

    aimZz : betulla.. tidak syak lagi..!! tapi kat 7E taman pekaka xda la tim tam ni..

    smaelz : ni biskut la incik smaelz.. bukan cokelat.. huhuhu..

    anysz : hah..!! aku pun nk jadi obesiti dah ni.. aku kena eksersais…!!

    hysham : hahaha.. apekah..?? siapa budak itu..??

    Life4Hire : hah.. aku rasa melamin ada.. tapi x banyak la.. huhuhu..

  13. hahaha… tak cakap… kalau nko mai KLCC..
    aku bleh belanje nko menatang ni. Kompom ade jual.
    Tak susah nye nak jumpe cekelat ni~

    Kreuger®

  14. 14 daie

    rumet aku ms matrik dl suka beli tim tam ni…so, aku pn tukang prabis…hehe..dh lm xmkn ni…

  15. mmm beb…ak stuju ngan komen 2nd BCD..ur comment nih bawah sgt laa…hehe..jauh sgt nak kena skrol bile entri pendek..ahakz

  16. dulu suka makan timtam…
    tapi skunk dah beralih arah…..
    wawawawa

  17. ye ade2….
    dulu la iklan tuh
    dah lame dah

  18. kreuger : alahai.. bila la aku nak pergi KLCC lagi tu.. haish.. sronok gak bila ada org belanja neh.. nanti aku pi sana aku habaq kat hang… haish.. nanti leh naik tren puaka same2.. hahahaha..!!!

    daie : hahaha… TIM TAM ni dah lama dah kan.. tapi entah ngape susah giler nak jumpa menda alah biskut ni.. huhuhu…

    aimZz : haha.. mmg le jauh ke bawah.. nak wat camne.. theme yg lain buruk le… huhuhu…

    crazylove : wah.. beralih arah ke apekah..? OREO..?? Puter.. Jilert… Celurpz….

    loque : dulu2 kan.. sekarang dah xde dah.. huahahaha..

  19. budak bolok..~!….weeeeee.~!

  20. kuala krai dah ade KFC. maju daaa. huhu!


  1. 1 How to get Inspiration? » TIM TAM..!!

Leave a Reply

