I am sorry..

29Nov08

4hxa3oo

Aku telah melukakan hati seseorang hari ni.. Tanpa aku sedari.. Aku rasa amat bersalah pada ‘si dia’.. Aku harap dia membaca entry ini.. Kerana aku mmg rasa amat bersalah.. Tiada niat di hati aku untuk melukakan hati ‘si dia’.. Aku harap dia faham.. 

Selama aku mempunyai kawan, not even seorang pun melayan aku seperti yang ‘si dia’ layan aku.. Differ from other.. I mean.. Kawan yang bukan seusia dengan kamu.. Even pada mulanya aku berasa TERAMAT segan hendak berjumpa.. Tapi bila dah berjumpa, sedikit demi sedikit segan tu mula menghilang..

Tiba-tiba.. Aku telah melakukan sesuatu yang mungkin pada org lain nampak “ala.. menda kecik je..” tapi bagi ‘si dia’, it’s matter.. 

Buat si dia.. Aku mmg looking up for that Friday.. I really mean it.. But.. Something just come up.. I cant do nothing.. I am really sorry.. really.. really sorry.. from bottom of my heart..

~ Sorry.. I’m disabling comment for this entry..

