Cinta ini.. Membunuhku..

29Nov08

Kau hancurkan aku dengan sikapmu..
Tak sedarkah kau telah menyakitiku..
Lelah hati ini menyakinkanmu..
Cinta ini.. Membunuhku..

Haish.. Lirik lagu ini sedang looping dalam kepala otak aku sekarang.. Alahai.. Itulah akibat jika sebelum tidoq, memekak dalam bilik nyanyi lagu ni sehingga org kampung baling kotak tisu kat engko.. Huahahaha.. Bestkan suara aku wahai teman sebilik ku.. Pasti kau tergoda dengan suaraku bak red indian itu..

Hurm.. Susah nak jaga hati dah perasaan org ni kan.. Tak kena sikit je pasti nak merajuk.. Pasti nak naik angin.. Aku pun mengaku.. Aku ni pun kekadang mudah gak nak merajuk.. Tapi asyik kita je nak jaga perasaan dan hati orang.. Dan orang pulak tak langsung nak jaga hati kita.. Tahi sungguh orang itu.. Baik kau terjun lombong je jadi makanan jerung.. Ada gak faedahnye..

Mengapa entry ini agak emo sedikit..? Aku pun tidak tahu.. Bulan datang melawatkah..??

~ Entry ini tiada kena mengena sama ada yang hidup atau pun yang telah meninggal dunia..
~~ Akan ke penang hari ni.. Nak tgk Mohammad Aiman Muhaimin.. X sabor nye..
~~~ Besok aku akan balik ke Kelantan.. Hopefully x bajir..
 

Advertisements


20 Responses to “Cinta ini.. Membunuhku..”

  1. 1 aisyahkama

    laporan kaji cuaca, kelantan di anggarkan TIDAK banjir…
    btw, penah gak lagu ni looping dlm kepala beta :P

  2. aisyahkama : wah.. TIDAK banjir apenye.. air sungai belakang rumah aku kat kampung dah naik dah.. waaaaaa..!! aku nak balik..!!

  3. emo…
    hahahah!

  4. aneh,ironinya slalu camni
    susah nak puaskan ati orang xD

    btw lagu ni mmg ade hantu woo
    tapi lelama nt muak ler hehe

  5. humbleandmodest : hahaha.. aku emo tetibe..

    anysz : mmg kan.. selalu kan.. engko lagi la.. hahaha.. susah nak puaskan hati engko neh.. hahaha.. lagu ni mmg berantuuuuUUUuuUUu..

  6. mm yup..susahkn nak puaskn hati sume org skeliling kita..ad saja yg x kena..ermm btw.. psl post yg ko disable komen tu..nak gak komen kt cni..haha..better ko jmpa ja ngan si dia..lebey macho beb..muaahahaha…btw..slamat pulang….

  7. 7 daniel aka dEe

    ada gak kebenaran, sapa2 yg pernah jatuh cinta atau bercinta spatutnya tau… cinta tu menyeksa… ahaizt.. cam makan sambal belacan, dah tau pedas dan mengalirkn air mata tapi NAK MAKAN GAk….. huax3….

  8. banjir la kelantan…aku tengok kat berita tadi…

  9. Nikillas pms ye..?

  10. wakakaka….tahun nie..x banjir
    tapi sungai salor air dah naik…

  11. wargh….dalam se cool cool bro niki
    romantis jugak ek…

  12. alahai…. syahdu sungguh a.
    jiwang gak nko ek. tak sangka. ingat hati batu…
    kekekeke~ emo awek ke emo pasal awek dikebas *larik~

    miahahaha

    Kreuger®

  13. sally…jeli banjir semalm ko balik ikut mane?
    weeeee…

  14. mmm cik kimi…wlaopon jeli banjir..hiway kt cna tinggi maa..hiks..tp x taw la kot2 sally balik dr jeli nak ke kuala krai tuh..kot banjir plak..hiks..

  15. jangkaan ko meleset. banjir. hahahaha…

  16. aimZz : memang le.. agak susah nak puaskan hati org neh.. ate kome.. nak jugak komen ye.. humph.. sajek je ye.. xde nye macho eh.. haha.. banjir weh..

    deE : analogi yang mantap.. cinta di samakan dengan sambal belacan.. semakin pedas semakin sedap nak dimakan.. betul².. aku sangat setuju..

    sitie : aku pun suka gak.. huhu..

    ecah : itu la.. banjir la weh.. tlg sewakan bot untuk aku..

    fishball : PMS la sangat.. xde maknanya.. huhu..

    Aliff : x banjir ke..?? tgk berita kat Jeli air paras dada weh.. kampung aku dah jadi pulau dah.. haish…

    Kreuger : haish.. mane aku ade awek r bro.. single mingle lagi neh.. xde yang berkenan kat aku.. nak wat camne.. haish.. alaaa.. batu pun batu la.. lama2 kena air lengkuk jugak.. huhuhu…

    loque : mestila.. cool pun cool jugak.. jiwa mesti romantik.. haha..

    R4Z0R : naseb baek la semalam x hujan.. cerah kat kelantan.. air dah surut.. huhuhu.. leh balik.. sonoknye aku.. yesh yesh yesh..

    aimZz : haha.. betul betul.. walaupun kat jeli banjir air sampai paras dada, seb baik la jalan kat sana tu tinggi.. leh la aku balik.. kalo x.. aku dok tepi jalan la.. merempat..huhuhu.. sedih seh..

    Hanep : banjir.. seb baik kejap je.. tak tahu la kemudian hari camne.. eh.. lama x nampak kau bro.. aku xleh nak ekses site ko kat USM.. kena block.. Dia kata advertisement site.. Hoh.. aku try ekses kat umah la pulak ye.. hehe..

  17. ..happy2..

  18. 19 kuropii

    lagu ni pon ade sejarah looping lam pale otak aq
    aq dh penat jage ati org n lukekan ati sendiri
    skang ni mmg aq malas dah
    wape nk sakitkan ati sendiri demi jage ati org len
    aaaaaa!!*join emo skali

  19. budak bolok..~!….weeeeeee..~!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: