Cabaran – Satu Hari Satu Entry

19Nov08

Satu hari satu entry.. Mampukah anda..?? Ini adalah satu cabaran yang telah dikeluarkan oleh incik rohaizad sempena penhujung tahun 2008 dan awal tahun 2009..

cabaranblogging

Dengan itu.. Aku ingin menyahut cabaran yang telah di keluarkan oleh incik rohaizad itu.. Bukan ape.. Dulu pun aku pernah je publish satu entry sehari.. Ingin mencuba untuk menyahut cabaran ini.. Agak sukar juga sebab kena cari idea setiap hari untuk dimasukkan ke dalam blog ni.. Tapi.. kalau citer pasal personal je tetiap hari.. Org naik bosan gak.. Betul x..?? Tapi yang pasti, aku x boleh nak melawan incik KNizam dengan entry-entry nya.. Hahaha..

Cabaran ini terbuka untuk semua.. Anda ingin mencuba..?? Ada bran..??

~ Entry pendek pun dikira entry juga kan..?? Haha.. 

31 Responses to “Cabaran – Satu Hari Satu Entry”

  1. ngoh2…tgk laa klu rajin++x de keja sesangat dah ak join..hek2

  2. hahaha…
    aku xboleh buat mcm tu..
    kalau aku nak publish post baru, aku kena brainwash kaw2 pnye..

  3. aimZz : kerajinan penting untuk menyahut cabaran ini.. ada bran..??

    humbleandmodest : haaaaa.. ko nye entry mantap.. tersentap org bace.. hehehe.. ada isi mendalam.. cam aku.. cikai2 je.. hahaha..

  4. Err…satu hari satu entri? ada tak orang nak baca? huhuhu

  5. fishball : hoh… ade je.. hahaha.. kamu ade kan cik azhana.. kamu boleh tolong bacakan.. hik hik..

  6. 6 sootsprite

    kalau aku tengah emo.
    aku mampu tulis satu hari satu entry
    kdg2 sehari 3-4 entry pon boleh
    asalkan aku tgh emo!
    hahahaha

  7. blushing~
    haha!

  8. hah sally..ko xpyh watla…msti ada tercelit ko ngintai2 lappy org n bace2 conversation ym org..heh,serik aku…kwang2…

  9. boleh keee

  10. sure tak boleh join cabaran ni..biziiii…

  11. cabaran ni ek..camne nk join..?? ade req. ka??

  12. sootspirit : aku tgk ko ni kan.. emo je memanjang.. ape kes..?? takot aku.. huhuhu…

    humbleandmodest : blushing2 la pulak kan.. haha..

    cik gayah : hahaha.. akulah pencopek pc..!! jgn tinggalkan pc anda tidak berkunci.. kalo tidak.. hahahaa..!!

    anysz : boleh aje..

    chopstick : huish.. bz aje kamu ini..

    R4Z0R : er.. senang je.. ko kena publish satu entry satu hari.. tapi ko kena buat introduction pasal penyertaan ko dalam cabaran ini dgn membuat entry intro yang menyatakan ko menyahut cabaran ini dan ko hendaklah buat trackbacklink ke rohaizad dot com..

  13. hoho..bleh cuba nie..haha

  14. tak berani ar… aku blom full blogger..
    masih ade saki baki scripters… kia kia kia~

    Kreuger®

  15. o0o0o0o…panjang lebar nya…tp aku phm…hmm…nk baut ke x a?? kalo blog lain yg x buat post tu ade effect ke x? contoh kalo aku ade 4 blog..kene sume satu2 gak ka?

  16. 16 kuropii

    kalo rajin aq wat..kekekeke
    entry psl lagu,anime n UVERworlg kire kan.
    wakakakakaka~

  17. R4Z0RG4D3 – Buat satu jer cukup la kot :D

  18. anda brani? wakakakakaka

  19. 19 at tahrel

    hehe…
    bole ja ku rasa…C&C ja la…tp wat sampah lak la kat blog nnt..hehe

  20. kalo idea mencurah2 xpe..
    tapi kalo kontang mcm aku ni..
    payah wey..

  21. gamaknye takde aku nak join

    kang tiap2 ari aku buh gamba itik sesat

    ayam sesat…kah3

  22. aku terang2 tak sanggup.. hehe..
    bukan masalah idea..
    tapi masa…
    huhu

  23. huhuhu maaf..memang tak boleh buat sebab weekend saya akan masuk kg,,,so bagaimana untuk saya lakukan ini…………..

    =p

  24. 24 sootsprite

    hahahaha
    takde la emo memanjang :P
    tp selalu emo
    miahahahahahaha
    jgn takut la weihh
    klu ko pernah jmpe aku or at least chat ngn aku,
    oke jek~
    bloggers lain tak takot pon ;)

  25. Aku akan sokong kau !!!! (aku still merajuk ngan kau)

  26. amanz : jom kita sahut cabaran ini..

    Kreuger : uih.. x perlu jadi full blogger nak join cabaran ni.. cuba je dulu.. aku tgk tiap2 hari ada post baru kat blog hang bro.. haha..

    R4Z0R : satu blog cukup le.. huhuh..

    Kuro : ko rajin ke eh..?? hahahaha.. Yg pasti.. Cerita pasal UVERworld ko tu mesti akan ada punye la.. kalo tiap2 hari kuar album. tiap2 hari ko citer pasal dia..

    Rohaizad : Hehe.. Otai dtg singgah le.. Hehe..

    Adila : Haaaaaaaa.. Kau boleh la join.. Hehehe.. Ko rajin pe..

    at tahrel : Hehehe.. Aku pun risau entry aku jadi entry sampah..

    Callister : xda idea.. Kita meneroka dunia siber ini sehingga ketemu idea.. Hehehe..

    ecah : ko xnak letak gambar kau sesat ke..?? hahaha..!!

    menteil : itu la kan.. masa amat mencemburui kita.. kita x pernah nak cemburu dengan masa..

    dharajuku : bukan satu paksaan pun..

    sootsprite : hahaha.. dah tu.. emo je.. takut gak aku.. mane la tau kan.. tetibe bulan datang nak melawat.. haaaaaaa… tak ke naya aku..

    YAN^S : sokong..??!! merajuk2 pun boleh bg sokongan gak ke..??

  27. boleh boleh

  28. ehh..
    ko sahut cabaran tu ke??
    hoho…
    semoga berjaya memerah idea2…
    ok!

  29. bran??mmg ad..but ak punya komitmen lain yg lebey ptg..hehe

  30. ni ble nak start nih???

  31. Blog xdea trafik pon ok jugak ke?sape nak tgk nanti..huhuhu


Leave a Reply

