Dariku…!!! Untukmu..!!!

23Oct08

Amendala dok merepek ni.. Tetiba je kan.. Hahaha.. Sebenarnya sempena aku dapat hits ke 10,000 haritu aku ada nak kasik hadiah penghargaan kat korang la kan.. Hehehehe.. Terimalah seadanya ye.. Hik.. Hik.. Hik…

Untuk Mr.Azman Kreuger.. Dia ni rajin buat logo untuk org.. Haaa.. Sape nak logo.. Sila carik dia OK..!!

Ini mmg khas untuk Incik Hadi aka YAN^S.. Dia ni ada masalah ngan dia nye bahasa.. Kalau aku tak tegur dia.. Mesti dia guna bahasa yang pelik bak eliyen plenet pluto..

Mamat Kimmy aka R4Z0RG4D3 ni amat pakar menggunakan Google.. Tanya je dia pasal Google.. Dia mengetahui nya.. Dia ada angan² nak kerja kat Google tu.. Haha..

Ni untuk Cik KuroLya aka Kuropiii.. Sejak 2 menjak dia ni dah jadi paparazi USM pulak dah.. So aku kasi dia title Miss Paparazi.. Papa.. Jangan papa jahat~~~

Incik d²z ni amat menggemari meletakkan info² mengenai gadjet² terbaru kat blog dia.. Walaupun Incik Hadi ada sama interest ngan dia tapi aku rasa dia lagi layak menerima this title la.. Hahaha..

Budak ni sungguh kekwat.. Demand tinggi giler.. Dia kata dia lelaki.. Kalau korang nak merasa makan selipar saiz 11 atau bola boling saiz 14.. Sila la panggil dak anysz ni _______ …. Huhuhuhu…

Incik aimZz ni selalu sangat makan mekdi.. Pantang je kuar jalan².. Mesti singgah mekdi.. Dalam entry post dia kuar jalan².. Mesti ada gambar burger mekdi.. Soo.. Sesuai la eh.. Hahaha..

Saudari ni aku baru je kenal.. Tapi setiap kali aku berborak ngan dia.. Mesti akan cakap sorry.. Sungguh humble dan modest dia ni.. Eh.. Tetibe incik humble and modest pulak kan.. Hahaha.. Dharajuku si pemaaf..

Cool Bloggerz..!! Korang la.. Sape lagi kan.. Nak letak name gak ke..?? ok.. 

AbahŸŸŸ Adieha Adila Aeropama Aishah Koop Beruang Madu BlueCrytalDude Callister chepsmore Cik Gayah Cybernetics Mind deennasour Ezo FishBall Hanep Humble and Modest Hysham JustKhai KNizam Kujie Life 4 Hire loque MohdIsmail(dot)net Qillz’ R-Care Da Great Rohaizad Mohd Hafifi smaelz83 Wada shaxx aman !x0r@ chopstick @k@kPOKPEK yonna Noktah Hitam Sembang Komputer menteil

Pada siapa² yang aku terlupa nak letak nama tu.. Aku mintak maaf la ye.. Huhuhuhu.. Tapi aku rasa semua org layak menerimanya.. Terimalah dunia..!!

Lastly… The silent reader..!! Aku tidak melupakan korang.. Korang memang suka baca apa yang aku tulis.. Itulah kan.. Korang mmg best.. Hehehe..

~ Motif entry..?? Saje.. Suka² INI ADALAH ENTRY KE-100..!!!!

~~ Post ni dibuat setelah otak aku pening menjawab soalan test Control System yang amat pecah otak..

 

49 Responses to “Dariku…!!! Untukmu..!!!”

  1. Aku pengomen yang PERTAMA!
    Kenapa?
    Sebab aku cool.

    Kenapa aku cool?
    Sebab kalau aku tak cool, takkanlah ko letak nama aku kat Cool Bloggerz … lagi sekali, aku memang cool. Cool yaaa `ayyuhal kafirun… La`akbuduu`mata`buduun…

    Aku mengaji.. cool kan aku`?

  2. 2 sootsprite

    wohhh da 10k uh~
    btw nnt link me k kt usm bloggers tu
    i’ll link u back later :)

  3. hohoho..pakar ke?? weeee…..angan2 ke?/ hoohohoh..

  4. gituew..demand ke aku kannn..ekeke
    oke jantanz n ladies sedunia..i dpt anugerah the sengal kan
    sabo ajelaa*nangess

    *aku tak pakai selipar..jatuhla standard i nanti kan..ekekeke

  5. huh!? dah 11K? tu sumer tipu… dia yg dok klik byk2… hahaha… menyerlahkan kejelesan aku… aku terpaksa menukar template sbb kesengalan IE terhadap template Langit aku menyebabkan org2 IE x masuk blog aku… so, AKU MMG KOOL! ngahahaha

  6. wahhh..nak ambek sebelum g bercuti…kejap erk..nk edit entri..tempek..hahaha

    *smaelz _ theme baru kak jie juga ‘tak lulus IE’
    tapi suka…lantaklah….hehehehe

  7. adusss… aku sungguh terharu dapat hadiah peghargaan nih… terimakasih… nanti aku amik yah…

  8. Eh nama aku ada? Yeesh. Bangga seh. Tak pernah dapat anugerah. Tq!

    btw, tahniah sebab sudah masuk entri ke 100. :)

  9. perghhhhh dah 10k ek. keep on posting
    aku nyer blog kat wordpress.com dah sampai ke 120k dah. hehe :)
    aku nyer knizam.com baru 40k

  10. bukan apa kak jie.. kawan2 pejabat saya ramai duk pakai IE lg.. so sayang la diorang x dpt baca artikel2 yg mengenai mereka.. hoho… dan ramai pengguna dunia still pakai IE sbb mereka browse di tempat keje..

  11. 11 kuropii

    mengapekah aq kene miss paparazzi…baru skali aq snap gmbr org…siap ko sally aq nk snap gmbr ko..br paparazzi tol!!

  12. name aku ade..tq2 sbb ingat aku.. :-)

  13. waaa rasa terpegun………. terima kasih kerana honest

  14. 15 pak munawe

    mne nma gua..gua xcukup ensem ke hah!!!!

  15. teruskan usahe lagi.

    Cool? jadikan aku dark category cukup. hehe

    NH dah going.. entah aku pon tak tgk hits aku berape

  16. mekasih bg ak adiah..hehe..mr mcd pon ok jgn mr mama sudeh..hehe..errr bru entri ke 100??ak da lm entri ke 100…tp nape hit ko lg manyak..muahahaha

  17. yayyy!!!!! aku kool woooo…hikss..tenkiula incik nikillas..org yg nak bagi hadiah ke kamu,kamu lak kasik kita award..

  18. aku tak hot tp aku cool?
    NGIAHAHAHAAHAHAHAHAH

  19. fuiyoo bro..
    name sy tersenarai ah..
    ngeee….
    ni nak tanyer sket nih…
    cam ner nak taw baper orang yg dah datang kat blog kite ek???

  20. salam alaik..

    erkk! tibe.. dapat award gak dr die nih..
    tenkiu tenkiu…
    papepon terasa sgt x patut dpt award ni..sbb baru jek beberapa kali masuk n jenjalan blog die..
    n sy nieh dah laa x suke bagi komen..
    dan suke jd silent readers jek..hehehhe

    ape2 pon..terharu ni..cam dpt award kat ABP lak..ekekke..
    tenkiu en salikin.. =)

  21. muahahaha… bangger giler seh… bleh letak nick aku atas sekali.
    *segan pon ade… ekeke tapi ape-apepon.. thanks so much.
    aku amat menghargai penghargaan nko~ *terharu gak seh dapat award cam ni!
    Nko letak rank atas sekali plak tuh…. huhuhuhu imagine laa perasaan aku time
    ni… (aku baru balik kijer, terus ilang penat aku bile bukak blog nko ni :-)

    Kreuger®

  22. aloh….xde ke buh name aku kat logo tu???? keh3

  23. Everyone : Hahaha.. Aku tgh baik hati sekarang ni.. Harap maaflah aku x sempat nak jawab semua komen.. Aku busy sekarang ni.. Otak nak pecah sebab pikir pasal tugasan².. Test².. Projek².. Hope korang semua happy.. OK.!! XD

  24. makcik ecah ader gak???????
    haha…

  25. waa..thanx sally..nnt aku bawak balik adiah special utk blogger usm pas cuti nnt..hee~

  26. yeah…award pertama aku dapat ! (ni dikira tanpa award yg kena wat tg…hehe)

  27. walaweeiiii! tengkiu2
    haha aku nak tunggu sampai dapat 10 awards ngan 10 tag then aku buat semua sekaligus. hehe

  28. eh?? nama @k@kpokpek pung ada ke?? yeah2 yeah.. akan ku letak award ni di pintu hati ku.. chewahh… THANK YOU!!!!

  29. aku je dilupakan..mentang2 tak salu on9 and ym dgn dia..sob sob~ *lari membawa diri

  30. aku pon nak logo~ huhuhuhuhuhuhuh wawawawawawawawa
    hit 10’000 maksud kau?
    dalam sehari ke apa ke?

  31. haha byk tul awardnya..mengalahkan industri muzik tanah air..kuikui

  32. yea2..nama aku ada..
    sorry la wey lama xbertandang..
    aku bz nk kawen..

  33. hamvoiiii.. kesedisan okeyh name gw takderk… i sbagai ‘annual reader’ of ur blog yakni setahun skali je bace blog ni patut menerima anugerah yg grand okeyhzz.. cissszz

  34. …Banyak tul award kat sini… Rohaizad dot com nyer komen aku suka.. cool ya aiyuhal kafirun… :)

  35. Maaf la baru baca entri ni. Terima kasih bagi award.. kali pertama dapat award nih.. uuuh.. terharunya. T_T

    Terima kasih..

    Terima kassiihhhh..!!

  36. eh!Awat aku xpasan post ni? hehe.. mekaseh2… Walaupun award aku xsespesel cam Encik Hadi, aku tetap happy. Hehehehe.. mekaseh sekali lagi.. aku perasan award ni lepas follow Shaxx’s post..

  37. hui.. aku dah letak kat blog aku.. sori la lambat..

  38. To Everyone : aku x kisah pun la.. asalkan korang gembira ngan award² ni sudah.. kalau x nak buat entry x pe laa.. bukan ada paksaan kat sini.. huhuhuhu.. ok..!! Chill-lex~~~

  39. hu…lama x jengah blog ko..

    yay..dapat award..

    tankiuk2..

    nnt aku tepek dengan bangganya..

  40. owh!! baru pasan.. thanks…
    walaupun nama ku last sekali.. hehe..

    dah seratus ek.. mari menuju ke 1000 pulak…

  41. wah, nama aku ada gak…thanx tau…

  42. Alaaaaaaaaaaaaaaa~~
    wat kam la nme aku weyh..
    lalalalala~~
    nti bg upah susu ea..
    wakakakaka~~

  43. weh utk saya tiadakah?
    hHAHAA


  1. 1 Bulan madu di awan biru…hanya kita berdua | Hidup Biar Sedap
  2. 2 KisahberuanG.com® » Smoking is Not Cool but Blogging is
  3. 3 Kool ke aku? « Fishball-is-me
  4. 4 dapat award~ | Aku Sebutir Bintang…
  5. 5 » Blog Archive » AWARDS AND TAG

Leave a Reply

