Salam Nuzul Al-Quran..

17Sep08

Salam Nuzul Al-Quran di ucapkan kepada semua muslimin dan muslimat yang berada di luar sana.. Hari ini 17 September 2008 bersamaan dengan  17 Ramadhan 1429H adalah hari ulangtahun turunnya kitab suci Al-Quran ke muka bumi ini kepada Nabi Muhammad S.A.W pada malam Jumaat, tahun ke-41 selepas keputeraan baginda.. Di hari yang mulia ini bersama-samalah kita mememilihara kesucian al-Quran ini..

Pada yang bercuti.. Selamat bercuti..

~ aku cuti harini..

Advertisements


16 Responses to “Salam Nuzul Al-Quran..”

  1. Salam Nuzul Quran juga… dan Salam Harijadi yg ke-25.. hohoho

  2. smaelz83 : salam hari jadi..??!! wah.. tue dah ko eh.. hahaha..

  3. salam Nuzul Quran jgak..salamat bercuti..aku pon cuti weh..plik tul aa

  4. salam nuzul quran…ak pon cuti beb…besh2..

  5. d2z : salam nuzul quran gak.. slamat cuti.. hehehe…

    aimZz : salam².. cuti gak ke..?? ahaks..

  6. ermm..ak dr smlm lg..kn penang nak cuti 16sept..haha..so ak amik inisiatif sniri laa..wat cuti sniri2..hiks

  7. 7 kuropii

    cuti nih sile2 la tadarus ye…..

  8. alhamdulillah…. semoga pa yang dipaparkan pada kali ni
    dapat kite sampaikan kepada rakan-rakan kite yang tidak dapat
    membaca dan tidak dapat untuk menghadiri sesi ilmiah amat berguna ini.

    Terima Kasih.
    Kreuger®

  9. salam nuzul Al-Quran juga…
    banyak2kan ibadat kepadaNya k
    :D

  10. aku tidak bercuti hari ni..sedih gak la

  11. 11 samdaddycool

    bagus… aku pon tak perasan… sibuk dengan DUINA je…. MasyaAllah..

  12. aimZz : wah.. cuti dari semalam lagi kan.. semangat cuti ko aimZz..

    kuro : betul².. aku x sangkal komen ko tu…

    kreuger : Moga² sampai mesej yang nak bro sampaikan pada mereka… Mesej itu penting.. hurmm..

    ezo : salam²…

    life4hire : x cuti..?? ko negeri mane..??

    samdaddycool : hurm.. xpe².. ramai gak x perasan…

  13. salam nuzul quran gak
    nape kedah tak cuti ek? hehe

  14. ermm..tlg jawab utk cik adila..kedah da amik cuti 1 ramadhan..so x la cuti nuzul quran..plih salah satu cuti ni..hiks…mmm cik niki..tlg..x dpt nak post komen kt tag tuh..nape ye??adoi

  15. adila : wah.. incik aimZz dah jelaskan.. hehehe… terima kasih incik aimZz…

    aimZz : hoh.. itu la kan.. kenape yek..?? ko je x leh.. org lain leh je kan.. hurm… pelik2..

  16. tu la psl…x phm akoo


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: