Salam Hari Malaysia..!!

16Sep08

Selamat Hari Malaysia..!! Kalau sebut sahaja 16 September, pastinya semua org akan meningati hari terbentuknya Malaysia.. Walaupun pada tahun ini banyak benda yang nak berlaku pada 16 September ini.. Well.. Tahun depan maybe Penang akan istiharkan cuti umum pada 16 September bagi mengingati hari bersejarah ini..  Aku xde nak cakap banyak.. Hanya ingin mengingati semua org agar mengingati 16 September 1963 sebagai Hari Malaysia.. 

 

MERDEKA MALAYSIA..!!!

 

~ Tiba² teringat cerita cik ecah mengenai kerenah rakyat Malaysia yang sangat ‘baik hati’ ketika dia berkovoi di Putrajaya, KLCC & Shah Alam pada 12 September lepas…

edited selepas di tegur oleh incik syam..

Hari ni juga adalah hari sambutan ulang tahun Angkatan Tentera Malaysia yang ke-75.. !! Majulah..!! dan terus maju pertahankan negaramu yang terchenta ini..!!

~~ Dan juga aku teringat entry dari kontroversi dari incik mohdismail

Advertisements


19 Responses to “Salam Hari Malaysia..!!”

  1. tahukah kau bahawa hari ni juga adalah hari ulangtahun penubuhan ATM? kau mesti lupa tentang itu kan

  2. aeropama oh ya..!!! eksited sangat nak tulis entry ni pepagi.. Hahaha…

  3. HoOOooo *angguk²…

    Hari ni ader ape ek… seme heboh2 pasal 16 September. Ader aku tahu? Tidak sama sekalss…

    Mrasa politik fail.

  4. ari nih jugak birthday aku..adiah~.. :P

  5. fuh..semangat beb..apa ada hari ni? ada huru harakah ?

  6. erm… kebanyakkan kite taw hari merdeka… tapi tarikh Malaysia ditubuhkan dan tarikh singapura keluar dari malaysia, semua orang tak mau nak ambik berat kan…. sedey… kekadang aku pon terlupe *snif snif… muahaha~

    Kreuger®

  7. Abah : oh abahnye.. hari ni adalah hari penubuhan negara malaysia.. tapi hari ni ada gak pasal politik.. tapi.. my blog bebas politik.. hehe.. so.. abaikan la ye.. hik3..

    d2z : befdei ko ke..?? nanti aku kasi satu lagi ‘bekas pensil’ tu.. hahahaha…

    Life4Hire : fuh.. Semangat la.. Bukan semangat untuk ‘itu’ tapi semangat hari kebangsaan.. Huru hara..???!!! Mintak jauh la..

    Kreuge : itu la.. hari merdeka semua org ingat sebab hari itu cuti.. cuba buat 16 sept cuti.. pasti semua org ingat punye.. gerenti..!!!

  8. yeah!.. Malaysia lahir!.. tp still, keharmonian perlu dijaga.. toksah kutuk sana kutuk sini.. kalu nak kutuk pon.. kutuk la depan2, dlm keadaan org len x tau dan dalam mood persahabatan.. so xder la jadi gaduh2..

  9. mana komen aku?

  10. Kak Jie pun lupa,nasib baik anak boleh ingatkan waktu bersahur tadi…

  11. byk kali btul besday aku thun nih..wahaha..jom men psp nikillas~..ada x game bleh lwn 2 org..

  12. emm dah tua la msia ni 51 tahun dah
    tapi mcm2 berlaku lately nih..tak abis2

  13. xphm la…arini ari untuk ape?

  14. SELAMAT HARI MALAYSIA…
    Caiyoklah..

  15. smaelz83 : Ye..!! Malaysia lahir pada hari ini.. 45 tahun yang lepas.. kekalkan keamanan negara kita..!! wah.. semangat lak.. btw.. komen ko masuk tadi masuk dalam kategori spam.. ahaks..

    Kak Jie : itu la kak jie kan.. kita mudah lupa.. tapi saya lupa nak sahur tadi… huhuhuhuhu.

    d2z : heh.. itu la.. taip2 hari befdei kau kan.. haha.. meh r lawan..!! haha.. ada bran..??

    zamz : hurm.. merdeka dah bertahun2 tapi rakyat masih camtu gak.. hurm…

    r4z0rg4d3 : hurmm.. arini untuk ape..??!!!! baca x entry aku ni..?? ke main tulis komen je..??? Harini adalah hari ulangtahun pembentukan malaysia.. Hurm.. buka buku sejarah balik ye..

    zool : SELAMAT SEMUA..!!!

  16. Sambutlah hari Malaysia… emmmm ada bunga api tak… Abg Bear tak rasa nak sambut merdeka lah… tak rasa pun semangat kebangsaan pun… kesian kita semua

  17. BeruangMadu : tul kan abg bear.. mood tu xde.. kesian kita kan..

  18. 18 kuropii

    ………………
    selamat ari malaysia….
    weh nk cooler lappy sebijik!!!

  19. kuro : pe lak mintak cooler ngan aku.. ingat muka aku muka cooler ke..?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: