Award lagi..

16Sep08

OK.. Incik Ezo ni mmg murah hati.. Suka sangat bagi award kat org tau.. Hahaha.. Kali ini award berbentu orang utang..!!! Yer..!! Jungle People…!!!

So……. Nak wat ucapan…. Selamatkanlah haiwan liar ini.. Sekarang penebangan pokok makin berleluasa…. Balak sebesar betis pun ditebang juga… Kenapa ini berlaku…??? Renungkanlah sendiri..!! I Love U All.. Sebabkan aku sayang kamu semua.. Semua yang berada di Blogroll aku itu aku hadiahkan award ini..!!! Terimalah dunia..!!!!!!

17 Responses to “Award lagi..”

  1. wah2…sally menang award…wuuuu..(ombak2)

  2. 2 kuropii

    aq dpt gak….
    hehehehehehe

  3. taniah..dpt award lak dia..

  4. adeh..ad plak protected post??x ley baca..adei

  5. sambung ombak razorgade~..*woooootttt~

  6. wang ringgit lebih utama dari persekitaran bagi si rakus…
    sayangi alam semulajadi…

    hohohohohh…..

  7. r4z0rg4d3 : aku menang award..!! yey..!! aku menang.. ko menang gak..!!

    kuro : dapat gak eh..!! wuhuuu..!! ombak tuk kuro..!!!

    aimZz : dapat award plak aku kan.. ekekek.. protected la.. huk huk… nak tgk sekuriti wordpress ni camne.. hehehe…

    d2z : aku sambung ombak lagi..!!! woooot… wooot…

    humble&modest : itulah.. aku balik kelantan aku terkezut dgn keadaan sekeliling.. patut la panas giler.. yang hijau dah menguning…!!!!

  8. waaa…. same laa macam sape tu… ekeke~ *gurau seh jgn emo ar
    memalam ni rase bosan laa plak. Tadek produktiviti bleh dilakukan…

    boring a, baik tidok awai. Besok kije pagi. ekekeke~

    Kreuger®

  9. kreuger : same macam sape..?? sape..?? sape..?? hehehe.. emo neh.. emo neh.. hemoh.. hemoh.. hemoh.. (apesal aku neh..??).. Boring ke bro..?? sangat2 boring ke..?? saya boring gak..

  10. 10 kuropii

    wahahahahahaha~
    mari ombak ramai2
    mari hiburkan hatiku sempena pemergian cooler aq nih
    sumuge rohnye tenang
    wahahahahaha
    aq terbunh cooler aq…..
    uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

  11. asal ada post password protected jer..mesti dpt award..kenapa ek?

  12. selamat ari ‘nuzul quran’ arini.. tak cuti ker ? ihiks

  13. kuro : hombak… hombak atas pemergian cooler ko tu.. ganas seh guna cooler.. tsk3…

    life4hire : haha.. itu la kan.. kontroversi murahah.. hahahaha…

    en_me : salam nuzul quran.. cuti aje.. hehe..

  14. yer…selamatkan orang utan daripada kepupusan..
    kesian pada mereka..

    klu diorang leh berblogging, mesti dah kene kutuk kaw2 punya manusia semua dalam blog diorang..
    huhu..sadis2..

  15. ezo : kalau mereka boleh blogging..?? hahaha.. pasti huru hara dunia.. hurm.. penebangan hutan mmg berleluasa.. bumi makin panas.. binatang makin banyak nak mengalami kepupusan.. tsk3…

  16. yang kuning pula menghilang…
    hahaha…

  17. humbleandmodest ∙∙ yang kuning..?? apekah yang kuning itu…??


Leave a Reply

