Ape Yang Menarik Hari Ini..??

10Sep08

Salam semua.. Hari ini sudah masuk hari ke 10 kita berpuasa.. Gentlemen.. Cukupkah puasa anda..?? Post ini di publish sejurus sahaja aku berbuka puasa.. Hari ini seperti biasa kelas bermula pada pukul 9.00 pagi.. Kelas IC selama 2 jam dan kelas Comm selama 1 jam.. Selama 3 jam kelas, mataku mengantuk sakan.. Kenape..?? Sebab semalam tido lewat.. Kenape tido lewat.. Sebab ngada² dan sengal sangat makan sahur kol 2.00 pagi.. Selalu je sahur kol 5.00 pagi tapi semalam sengal sangat nak sahur awal.. Hambek ko..

Incik Hadi yang turut bersama sahur semalam di awal pagi x berdaya menahan nafsu tidurnya telah terbongkang trang kong kang di dlm kelas communication.. Esh3.. Hadi².. Ko leh tido time kelas last Dr. Fadzil tadi.. Ape nak jadi neh.. Hahahaha.. Aku curik² snap gambor ni.. Dia tak tahu pun.. Sesi membalas dendam pada bulan puasa.. Waaargh.. Ilang pahala pose aku.. Heh.. Xdenye.. Ko gi post gambar notes² aku hari tu ngape..?? :P

Petang Rabu biasaanya free.. Tapi tetibe ada ceramah dari Dr. Widad pasal Etika Dalam Kejuruteraan pulak kan.. Kelas English LSP 404 yang sepatutnya 2 jam dijadikan sejam je.. Pada awal kelas English tu, aku ada mintak kebenaran ngan Pn Agnes nak kuar awal.. Dan bawah ni adalah conversation aku ngan Pn Agnes at the end of the class..

Aku : Mdm Agnes.. Do we have to write the application letter according to the jod ad..?

Pn Agnes : Yes.. Class..!! You have to write the letter according to the job ad.. (Sambil tgk kat aku) My whole program today had been spoil by Sallikin..!!

Aku  : Hahahahahahaha ~ satu kelas gelak sakan sebab leh balik awal..

Ye la.. Sepatutnya hari ni ke tulis surat application untuk mintak kerja.. Tapi di sebabkan oleh Cik Farouk n the geng soh aku mintak kebenaran kuar awal untuk pergi dengar ceramah Dr. Widad.. Akhirnya.. Aku lak kena perli ngan Pn Agnes.. Muahahahahaha.. Baguih la tu..

The Big Bang Google Doodle

The Large Hadron Collider (LHC) Google Doodle

Eh.. Btw.. Google harini menukar logonya sempena the Big Bang Experiment yang bakal menggegarkan dunia hari ini.. 

The greatest science experiment ever built is set to switch on at around 11:30 A.M UK time, 3:30 A.M. Eastern time on Sept 10th.

Hoh.. Ape yang diorang dapat dari experiment ini ye..?? Nak tahu.. Tanyelah Cik Google..!! Hahahaha…

~ Lepas kelas Comm pergi Unit Kesihatan.. Aku g timbang berat.. Wahahaha.. Aku turun lagi 1 kg..!! Diet plan berjaya.. Yess..!!

27 Responses to “Ape Yang Menarik Hari Ini..??”

  1. 1 kuropii

    giler jaat ko…dok bls dendam je keje~
    huh~
    big bang bkn fenomena kelahiran bintang ke???

  2. laaaa patutlah kau suruh aku posing tidur rupanya nak post ni ke…. ish2…. fikir apa tah…. hahaha …. pasal LHC tu, aku pun tgh cari. Nak tahu gak apa jadi…..

  3. big bang xperiment tu rmai org risau takut bumi kena telan nnt..huU~

  4. hahha aku dah dapat info pasal LHC gila best,Success tu….. muhahahahaha nak tgk dia punya next experiment

  5. wargh theme baru katenye..
    keji taw amek gambo orang ngah tdo*tetibe

  6. kuro : yup.. big bang mmg pasal fenomena kelahiran bintang.. diaorang tengah wat experiment tentang menda alah tu r..

    YAN^S : hahaha.. mane ade aku soh ko posing.. aku kejut je ko.. ko tu je yang tido sampai tersengguk²..

    d2z : itu la.. big bang ni dia nye experiment scale agak besar.. ramai org risau ia akan memusnahkan bumi…

    YAN^S : dah seccess ke.. wah.. ape lagi next experiment yang diorang nak buat hah..??

    anysz : wahahaha.. aku ada theme baru.. ngeh².. huih.. aku mmg suka amik gambar org tgh tido.. nguahahahhaa…

  7. kalau tak silap aku pasal another dimension punya theory and etc… (god… heaven…hell…time travel kalau aku tak silap…) so dia akan buat lagi more test muhahahaha best gila

  8. hmm entry ni yan^s yg promote soh bace sbb dlm entry ni ada sessi bls dndm antra sallikin n hadi..kwang3!

  9. Wowowowowowwoo.. theme baru tuh…

    Aku x pernah belaja ngan Pn Agnes…

  10. YAN^S : ha’a.. aku pun ada baca pasal tu.. apekes tetibe nak locate menda² alah tu plak.. tapi kalo dia nak try time travel tu boleh la pakai lagi.. tapi god…??!! heaven..??!! hell..??!! aku pun pelik la depa ni..

    cik gayah : wahahaha.. dia siap promote lagi seh entry ni.. alaa.. dia nak promot muka dia je tu.. pandai ye ko hadi.. bukan lawa pun muka ko tgh tido.. hahahaha…

    smaelz83 : wooowowoooo… theme raya..!! theme raya..!! hahaha… kalo bukan ngan puan agnes.. ko amik English ngan sape..??

  11. tp kn, theme baru nih pink..mcm nk bg matching dgn award tu ja..tell me the truth mr sallikin..haha ~!!

  12. jawapan nyer kenapa dia wat experiment tuh ialah dia nak wat bumi lg sebijik..hehe…

  13. jelessss turun 1kg *depress

    Hoh…aku dulu masa lecture pon, bantai tido sudehhhhhh

    Wah teringat zaman zaman muda… *matila dah tuaaaa TT-TT

  14. wahhh..dh turun 1kg!!!!*tepuk2
    haahhahah~
    bleh pkai kebaya a nikilas pasnih..kekeke~
    ops~

  15. hohohohohooo…..
    bulan pose neyh pon aku sendiri xtau pesal tyme kelas aku ngantuk yg teramat…..
    minggu neyh bnyak kali gak aku tetido dalam kelas….
    huhuhuhuhu…….

  16. d2z : matching ngan award..?? heh..?? matching ke..?? shhhh…. senyap² suderh.. wahahhahaa…

    life4hire : haha.. bumi lagi sebijik nak letak kat mane..?? esh3..

    abah : wahaha.. turun berat badan.. seluar lama dah boleh dipakai kembali.. aku gembira..!! wahahaha… biasa la tu kan.. tidoq dalam kelas.. aku kalo xleh tahan sangat.. lena gak.. muahahaha.. aku lena xde sape nak amik gambar.. muahahaha…

    wada : tepuk je..?? kasik standing aviation r.. haaaaaahahhaa.. kang aku pakai baju kebaya moden kang… meletop kang……!!!

  17. hahah..aku pn trut merasakan bahawasanya encik hadi itu mahu mempromo mukanya..ekekeke~~~ hmm encik nikillas..sy mahu merequest muka encik hadi dr posisi hadapan pula..boleh kaa???kah3…

  18. humble&modest : betul tu.. bulan² pose ni bukan main lagi ngantuk dalam kelas.. lebih² lagi kalo kelas tu teramat la boooosan.. jenuh nunggu kelas nak abes..

  19. cik gayah : hahaha… mmg dia sedang mempromosikan diri dia tu.. hahaha.. muka incik hadi dari bahagian hadapan ye.. hurm.. nanti akan ku usahakan.. muahahahaha.. kalo dia tidoq dalam kelas lagi.. leh aku amik dari posisi depan lak.. muahahaha.. best²…

  20. ya….
    habes je klas aku tros berhibernasi tanpa gangguan….
    sronok xterkata……

  21. 21 kuropii

    kalo ko pki baju kurung moden….
    sumpah aq xnk kawan ngan ko dah….
    wahahahahaha~
    tamau aq kawan ngan ‘pompuan’ neh
    wahahahahahaha~
    org putih giler….
    kalo bumi nih kene sedut ngan black hole mmg r…

  22. tahniah weyh berjaye turun sekilo..
    so sikalang berat ko bape dah?
    55kg ke?
    hehehe.. :P

  23. hahahaha…best2..caught while sleeping…tp kamu jgn leka pula…berhati2…takut kamu n nota kamu pula yg dicapturenye lg nnti..ahaks ;P

  24. humble&modest : hahaha.. best berhibernasi masa itu.. tapi bile nak bangun.. adeh.. masalah besar tu…

    kuro : wahaha.. kan aku cakap.. kalo aku pakai baju kurung moden.. meletop aku kang… hahaha.. meletop kena bom ngan bapak aku.. hahaha…

    ezo : hehehe.. plan diet bejalan sebelum puasa lagi.. skarang ni dah total 8kg dah turun.. ngeh3..

    cik gayah : hahaha.. aku dah nak capture gambar dia.. tapi arini dia xlena plak.. esh3…

  25. oi korang fikri apa? seronok sangat ke nak ambil muka aku tidur. Pukul kang….

  26. YAN^S : MISSION FAILED..!!! hohohoho…

  27. hee..tido lagak chumel..wahahaha..big bang tu artis korean kan..lagu ye bes woo..x cye search kat youtube


Leave a Reply

