Winamp Llama Head Bangging – Revisit..

23Jul08

Bodoh betul dengan internet connection dua tiga hari ni.. Rasa macam nak bom je.. Kang kalau aku bom kang xleh nak blogging plak.. Huhu.. Pasrah je la.. Barang free.. Nak buat camne.. Terima kasih je la.. ~sungguh tidak ikhlas.. Dalam kesengalan internet nye line semalam, leh plak menjalankan operasi war of the status kat YM.. Dgn sape lagi.. Hadi la.. Sape kata tu best friend aku..?? Xda².. Tu musuh ketat aku tu.. Hahaha.. Ko tetap gay la Hadi..

Skarang ni kan musim durian.. Bau durian mmg ada merata-rata.. Sampai cik ecah pun buat air sirap durian.. Aku mintak air teh o ais laici.. Dia tetap nak bagi aku sirap durian.. Xleh blah.. Dia ni boleh join Kimmy yang tetiba je masa balik USM dari kampung dia, boleh plak dia main kejar² ngan lori durian.. Haha.. ~nak makan durian kebun bapak aku.. huhu..

Seperti yang telah dijanjikan aku nak wat tutorial penuh mengenai winamp llama head banging tu.. Ramai x jadi buat kan.. So ni tutorial penuh siap ngan screen shot lagi.. Sape buat x jadi aritu, boleh cuba lagi.. Sape dah jadi, beri tepukan untuk diri sendiri sket.. ~clap²..

The Head Bangging..!!

1. Mula buka Winamp.. Pastikan guna latest version.. Pastu guna theme modern.. Theme lain mmg x jadi..

2. Pastu tarik Winamp biar ia panjang ke sisi.. Bukan ke atas atau ke bawah ye.. Tapi ke sisi..

3. Korang ada nampak kan beat indicator tu kan..?? OK.. Sambil tekan Ctrl+Alt+Shift korang klik dekat tgh beat indicator tu..

4. Klik2 sampai keluar gambar gambar binatang illama tu.. Tadaaa.. Dah jadi dah.. Play la satu file mp3.. Tgk la illama tu head banging.. Haha.. Hangguk²..

Selamat mencuba.. Hehehe..

27 Responses to “Winamp Llama Head Bangging – Revisit..”

  1. 1 YAN^S

    Tak habis2 lagi ngan aku ke???? Adeh sudah2lah tu semua org tahu kau yg gay and btw nice article ni aku tak tahu

  2. 2 kuropii

    hahahaha xabes2 lagi ke gado psl sape gay nih….
    adeh laaaa….
    clap kepade aq krn aq berjaya wat mende ni aritu hahahaahahaha~
    tq sally!!!

  3. 3 d2z

    masa yg dlu tu aku rasa ang patut tumpukan suruh guna winamp modern tu..apa pon aku jd wat seblm entry nih wujud..tahniah..sila laa lawan game ikan winamp aku tu..hee~

    semlm mkn durian, tp aku mkn kat blok 1..blok ‘kita’ biar bau harum aa weh..haha

  4. uiks memacam tol winamp nyer tutor*jeles

    laen xde ke? xkan tu je? aku nk lagik*matiler kekwat tetibe

  5. haha..comel gak llama head banging…
    suke2…

  6. 6 kuropii

    callister…aq dh reply komen ko
    hehehehehe…
    jawapan mengape aq panggil nikillas sally
    muahahahahahaha~

  7. Yan^s : Siapa yang mulakan dahulu.?? Ngehehe.. Aku tidak akan berdiam diri.. haha..

    Kuropii : Xkan habes punye la.. Mesti berpanjangan punye neh.. haha.. Tepuk² untuk ko kuro.. tapi nak bolehkan berjaya tu, berapa kali ko pm aku kat YM sampai jadik.. huhu..

    d2z : Aku x mention eh dalam entry lepas.. Huhuhu.. Xpasan la.. Haha.. Sanggup g blok 1 nak g makan durian tu.. haha..

  8. adik kiki lala ku : memacam kan leh wat ngan winamp ni.. ngehehe.. nak lagik ke..?? huhuhu..

    callister : comel eh.. hahaha.. llama pun comel ke..

    kuropii : tsk3.. mengape..?? kenape..?? aduih.. abes la name aku di pomotnye.. hampesh tol..

  9. 9 kuropii

    hahahahaha~
    ko x mention kate kene pki skin modern…
    make aq yg menggunekan skin bento yg lebih lawa dr modern ni pon mencarik2 dimanakah beat indicator tersebut….
    nga3

  10. yo men… wassup… sorry laa aku lupe nak add link blog ni.
    so sekarang aku dah ad… ahaks

    Ok sekarang nak layan llama bagging balik, allright~

    Kreuger®

  11. aku mmg suka ngan winamp. ngan lama2nya sekali. hehe :)

  12. Jap nak test…

  13. Erk! Susah jugak ek? Aku ingat ko tipoo tadi. Puas aku klik. Last2 aku pun tak tau macam mana tetiber haiwan itu muncul dengan penuh bergaya…

    Yang pastinya aku klik dua2 mouse, kiri dan kanan. Mungkin sebab tu kot…

    Berjaya!!! :twisted:

  14. 14 kuropii

    huahuahuahua jgn la marah sally~
    wakakakakaka~
    ok2 ni last aq panggil ko sally kay cni
    hahahahaha~

  15. oit…aku ingat aku je main war of the status tu ngan gayah…ko pon same gak…ceh..

    ni aku nak tanye kekerapan nak tekan bape kali…xdpt pon… ;(

  16. nyehehehe…dah berjaya!!

    meh aku blanje ko jus duramributan (durian+rambutan)

  17. kuropii : mana ada aku marah.. xda makna eh nak marah² neh.. :P

    kreuger : owh.. terima kasih kerana sudi add.. hehe.. layan llama head bangging..!! o yeah..!!

    KNizam : winamp ni mmg menjadi pilihan hati rakyat malaysia.. haha..

  18. ImamKhalid : mane ade tipoo.. betulla.. tapi dia kena klik betul².. usaha eskeleter kejayaan..!! yosh..!!

    ecah : memandai je ko cipta air ni eh.. sesuke ati dia je campur.. nak kasi aku mabuk kah..?? huhu..

  19. ngehehehe….bile ko mabuk…aku leh pow laptop ko…wakakakak!!

  20. comel nye llama pon can headbang..too bad I x gune winamp..
    anyway headbanging, one ‘g’ dude ;)

  21. ecah : nak pow laptop aku tu.. aku tau la laptop ko tu cap ayam.. keh keh keh..

    AQillz : me pun x guna winamp sebenarnye.. Tapi sebab nak buat tutorial ni terpaksa install winamp.. Guna Windows Media Player je.. Hehehe..

  22. dulu, masa zaman aku pakai Winamp, rasa mcm xjumpa mende ni.. he he.. feature baru ke apa? =)

    *skang pakai Foobar je.. senang dan ringkas, terima kasih kepada Acab..*

  23. lalala…lame da tau…weeeee

  24. mohdismail : feature yang ada tapi perlu ada kebijaksaan untuk menggodek² untuk mendapatkannya.. Foobar.. x guna sebab aku x reti nak design² skinnya..

    kimmy : huhu.. kau tu forumer setia scukz.com.. mesti la tau trick ni.. dah lama dah trick ni.. tapi aku nak kongsi kepada org yang baru nak tau.. hehe..

    p/s : x best dah scukz.com skarang ni.. sebabnye post aku yang beratus² itu dah xde.. huhu (T_T)

  25. wah menarik!!!
    tapi winamp aku ada problem,
    tak leh bukak~ wawawawa

  26. 26 kuropii

    huahuahua
    sally x marah~
    hoyehhhh
    pasni kirenye leh la aq panggil ko sally!!!
    ngahahahahahaha~

  27. Wahaha ini bes gak!


Leave a Reply

