Hari-hari Gembira dan Bermakna..

30Jun08

Selamat Hari Lahir PAPA..!!

29hb Jun..!! Selamat Hari Lahir ke-52 ku ucapkan kepada Papa ku yang amat ku sayangi. Sempena hari lahirnya itu, aku sebenarnya nak masak kek tapi telur pulak xda.. Huhu.. Tapi semalam aku ada pergi teman dia pergi Kota Bharu untuk servis dia punya ISUZU DMAX tu.. Pastu beli tudung untuk adik aku kat Pasar Besar Siti Khadijah tu.. Then kami balik pulak ke Kuala Krai sebab Papa aku nak pergi Pejabat Tanah. Dia nak pergi bayar hasil tanah.. Huhu.. Masa tunggu dia bayar hasil tu, aku pergi gunting rambut aku sebab minggu depan aku dah nak balik uni.. Waaa.. My precious rambut.. Lama aku bela rambut tu.. ~~Sob.. Sob..

Bergumbira Bersama Teman-teman Lama

Makan Malam Rumah Wani

Malam 27hb aku ada pergi ke majlis makan malam di rumah kawan aku, Salwani.. Dia buat makan malam sempena apa pun aku x tau.. Aku pergi makan aje.. Haha.. Aku pergi dengan motorsikal dan dalam perjalanan, hujan turun dengan lebatnya.. Lenjun aku.. Baju hujan pun x dapat selamatkan aku.. Dah la mata rabun, bawa motor malam² dengan hari hujan ni amat menderitakan diriku.. Singgah rumah kawan aku, Shahdan sebab dia nak pergi dengan aku.. Tapi nasib baik dia ada member semasa dia ting 6 dulu sanggup tumpangkan kereta dia.. Apa nama dia eh..?? Wan ke..?? Kalau x silap aku la.. Kalo x memang patah balik la aku.. Hohoho..

Malam tu memang seronok.. Dapat makan free.. Lagi² ada babi-cute BBQ.. Ada ayam, ikan, sotong.. Daging kambing pun ada.. ~~Naik lagi la darah aku.. Tapi paling seronok nya dapat jumpa member² sekolah.. Siapa yang datang eh..?? Faizeli, Ikhwan, Amri, Shahdan, Afnan, Eirah dan Farehah.. Kalo dah jumpa mula la bercerita sejarah zaman kanak² ribena dulu.. Bergumbira bersama teman-teman lama.. Dah tu lama giler x jumpa.. Masing² dah buat kerja masing².. Dulu aku ada entri pasal getting together-gether ngan member lama non-malay di KFC.. Sonok weh jumpa member² lama neh.. Wanie sampai nangis bila Farehah nak balik.. Aku nak nangis jugak la.. Huhuhu.. ~~larik.. Xda pulak orang perasan yang seluar dengan baju aku basah malam tu.. Hahaha..

~~ Aku ada termakan sotong yang x masak lagi.. Yucks..!! Next week aku akan update dari Kampus..!!

15 Responses to “Hari-hari Gembira dan Bermakna..”

  1. 1 kuro

    oi sally bela rambut lak….
    huahuahuahua~

  2. 2 Anysz

    eeee bestnye bestnyeee *tetibe

    kem slm kat bpk ehhh *hikhik

    eh,rambut ko pjg manenye..xnampak ponn

  3. 3 nikillas

    kuro : aku suka bela² neh.. hohoho..

    anysz : besh gak.. besh gak.. huhu.. rambut aku panjang r tu.. hohoho.. x penahnye aku simpan panjang rambut aku.. kui3..

  4. wahh…ni kalo dekat 5-6 bulan tuan pres bkampung ni….bergathering2 ni…bukan je takat makin sihat tuan pres ni…bole kene darah tinggi coz lantak daging kambeng byk2…kui3x!!

    p/s: tengah membayangkan tuan pres rambut panjang…huwahahaha!! mesti sexy…!!

  5. 5 nikillas

    ecah : bukan setakat sihat je.. makin bahagia dah.. darah pulak bukan setakat tinggi, melayang² terbang di awan.. me rambut panjang..?? uuuu.. sexy ker.. kuang3..

  6. 6 syam

    salah seorang mamat dlm gambar tu ada iras2 muka member aku masa study kt itm dulu. taufik nama die. rasanya tak mungkin kot…hmmmm

    apa2 hal, sayangi kawan anda. diorg tu lah yang kau cari di masa kau susah

    cheers,

    syam @ http://aeropama.blogspot.com

  7. 7 nikillas

    syam : eh.. pelanduk dua serupa kot.. xda pun dalam gambar tu nama taufik..

  8. 8 Anysz

    apsal muke aku xde ek *tetibe

  9. 9 kuro

    wiwit~
    sally seksi berambut panjang!!!
    wahahahahaaha~

  10. 10 nikillas

    anysz : muka ko x pemes.. sebab tu xda.. haha..

    kuro : aku mmg seksi.. baru tau ke.. hik3..

  11. 11 kuro

    euwwww~
    mengaku seksi…..

  12. cube wat pose maut ckit ala2 kucing ko tu..pastu ko bubuh kt cni…wah!!
    mesti ramai nak tengok…kui3x!!

    eh…ko dh potong rambut…x seksi la cmtu.. :(

  13. 13 nikillas

    kuro : bile lagi aku nak perasan.. sekarang r..

    ecah : kalo aku pose maut cam kucing aku tu.. pasti ramai tergoda.. aku takut ko tergoda gak.. haha..

  14. *pengsan tak bangun2

  15. 15 nikillas

    ecah : ~kipas² cik ecah…


Leave a Reply

