Flash Entry Ep. 3

10Apr08

Aku baru sahaja menhabiskan paper killer petang tadi. Bagi kami bebudak Kejuruteraan Elektronik 2, subjek inilah subjek paling kritikal untuk sem ini. Bagai nak pecah kepala aku menjawab soalan yang senang tapi sukar sekali untuk mendapatkan jawapannya. Bila jam dah menunjukkan 5.15 petang, gembiranya aku. Aku berasa sangat lega seperti hilangnya 100kg daripada atas kepalaku ini. Sekarang hanya tinggal 3 paper lagi sebelum aku menamatkan semester 4 aku di USM ini. Yosh..!! You can do it Sallikin..!!

~~ Kalau fail paper neh, terpaksa la aku berjumpa lagi ngan En. Zulfiqar.. Huhuh…

7 Responses to “Flash Entry Ep. 3”

  1. 1 AnDy

    hahahahha….

    kalo kna jmpe zulfiqar…

    kte jmpe rmi2 thn dpn..huhuhu

  2. 2 nikillas

    haha… dia pun dah naik menyampah dah tgk muka aku..
    nanti x pepasal muntah plak dia tgk muka aku lagi…

  3. 3 hehe^^

    bersedialah ang utk wat kscp analog ni,haha

  4. 4 nikillas

    KSCP analog..??!! xmo aku… saket otak aku jadinya nanti…

  5. wohoo~
    susah siot..
    deen penah ambik kjuruteraan awam, ampun surrender stop blaja tu..
    haha..
    engineering susah om~ wakaka

  6. 6 nikillas

    wah.. apesal leh serender plak neh..?? haiseh…
    never give up.. never serender..

    ~~ ayat sape tu eh..??

  7. oit….apa la….jgn bising…heheheheh…


Leave a Reply

