Clock Screensaver Pilihanku

09Apr08

Pasti anda tahu apa itu screensaver. Bagi sesiapa yang tidak tahu, baik anda bertanya kepada Encik Google apakah itu screensaver. Memang parah la siapa tak tahu screen saver tu ape. Kali ini aku nak listkan screensaver jam pilihanku.

1. Polar Clock – Screen saver ni memaparkan waktu, tarikh dan hari dalam bentuk polar. Korang boleh menukar kedudukan polar jam itu dan juga boleh menetapkan warna-warna bagi setiap polar.

2. Flip Clock – Screen saver ni memaparkan waktu secara flipping the clock. Hanya memaparkan waktu sahaja. Saiznya boleh diubah dan anda boleh mengkonfigurasi samada mahu menggunakan sistem 24 jam atau 12 jam.

3. ill Graphs Clock – Flash type clock yang memang unik. Memaparkan waktu, tarikh dan hari. Akan tetapi, screensaver ini adalah berbayar.

7 Responses to “Clock Screensaver Pilihanku”

  1. 1 aizad

    aku suka flip clock tu.. nampak classic.

  2. 2 hanep

    wow.. smart seh… ak suke yang paling bawwh//

  3. 3 nikillas

    yang ill graph tu berbayar.. tapi aku ada yang free.. kau nak ke..?? aku bg link.. hehe..

  4. bubuh je ler link tu kat sini… ekekeke

  5. 5 nikillas

    ok2.. aku letak la link tu…..

    http://www.mediafire.com/?xdlt9xzyxdk

    haha.. ill graphs.. jgn saman aku… aku org miskin… huhu…

    sharing is caring… :P

  6. yg last sekali tu selalu nampak kat frenster… ha ha.. suka yg first.. pusing sikit kepala nak tgk jam.. ha ha ha

  7. 7 nikillas

    haha.. amik2.. x pening pun..
    kalo nak wat pening2 pun boleh…

    ~~pening2 lalat.. haha


Leave a Reply

